Nystart!

Då var det gjort!
Nu har jag då äntligen tagit tag i att rensa bloggen och radera alla gamla inlägg.
Tog ett bra tag och kändes lite (i min överkänsliga sida) att ta bort allt jag skrivit.. Plus att jag var tvugen att stanna upp och läsa igenom var och vartannat inlägg. Tänk va mycket man har hunnit med bara sedan studenten ändå.. Men klick, klick, så var det borta från bloggen! Hehe. Tur man har alltsammans inpackat i huvudet istället! Vi får hoppas jag inte tappar minnet och glömmer bort vad jag varit med om nu. Skulle dock inte förvåna mig om åtminstone lite pyser ut eftersom jag ständigt försöker proppa in massa nytt plugg därinne. Hehe. Men skulle det inträffa så är det väl kanske lika bra att skiten är borta! ;) Rätt skönt också att rensa bort massa gammalt, har ju trots allt ett ganska annorlunda liv nu mot vad jag hade när jag skrev vissa inlägg! Har tänkt att börja blogga på nytt ett tag och kände att jag behövde rensa ur det gamla först, helt enkelt! Hur det nu går med själva bloggandet får vi ju dock se, har ju aldrig varit någon hejare på det här med att blogga. Men vi får väl se! :) Gör ett försök åtminstone, har väl som vanligt inget vidare super intressant att skriva om kanske, mer än vad som händer mig och i mitt liv. Men bloggen är ju främst tänkt för mig och ingen annan och de som inte vill läsa slipper det helt och hållet. Jag lovar! Har tänkt att fixa en ny layout också, det är ju bara det att det tar ett tag att pillra med och just nu är det fullt upp med en hel del annat (AP MYCKET PLUGG till exempel) men snart, snart.. hoppas jag! :)

Så länge får ni ha det bra i vintermörkret!
Hejs!

 /Linnéa


Kommentarer
Postat av: G A B R I E L L A D A F F O U R -

jättefin blogg! följas via bloglovin? ♥

2011-12-16 @ 21:38:02
URL: http://gabrielladaffours.blogg.se/
Den här bloggen är enbart för mig själv och för att jag tycker om att skriva. Det är helt frivlligt att läsa och gillar du inte det jag skriver eller tycker det är onödigt så behöver du helt enkelt inte besöka den här sidan! Onödiga och otrevliga kommentarer udanbedes. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback