En dag i taget..

Ännu en dag på praktiken avklarad!
Känns fotafrande väldigt bra där jag har hamnat, men det går så himla fort! Redan inne på vecka tre och sedan är det bara två veckor klar innan praktiken är slut för den här gången.

Idag har det varit en helt okej dag. Höll på att bli lite sen till praktiken då min lilla brum brum inte tyckte riktigt som jag tidigt imorse, den tyckte att det var lite väl kallt ute gissar jag. Men efter några övertalningsförsök och ett och annat hot så brummade han glatt igång och jag kom iväg. Kan dock inte låta bli att sakna min blåa gamla pärla sådanna här dagar, vi kom verkligen överens och den var alltid att lita på! Må du vila i frid på skroten, jag är ledsen att du hamnade där på tok för tidigt!

På praktiken har det varit en ganska lugn dag, slutade redan halv två, vilket kändes ganska behövligt. Haft lite småont i halsen nu flera dagar och idag är det värre, termometern visade lite feber nu när jag kom hem också, så jag får försöka dejta kudden tidigt ikväll och hoppas det är över tills imorgon. Nåja, en dag i taget!

Annars rullar dagarna på. Har haft ett ganska långt uppehåll med träningen. Har varken haft tid, ork, lust eller motivation och senaste tiden har jag som sagt varit lite halvkrasslig också. Jag får försöka komma igång igen när jag är pigg igen och lusten har återvänt. Idag fick ännu ett nytt jobberbjudande, det 4:e den här månaden! Känns riktigt gött. Dock tackade jag nej då jag redan tackat ja till ett annat, men efter lite funderande så tror jag nog att jag ska ta och ringa upp imorgon och se vad de har att erbjuda, var ett par saker som lockade mig och än har jag inte gått introduktion på det jag tackat ja till, så jag har fortafrande möjlighet att välja! Bara hoppas de inte hunnit sätta in någon annan ännu! Hur som helst är det skönt att vara garanterad jobb i sommar, här ska tjänas pengar! Förhoppningsvis så pass mycket att mina planer för hösten går att genomföra. :)

Nu, dags att laga lite middag!

So long!

/ Linnéa
Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det. - Nalle Puh

Kommentarer
Den här bloggen är enbart för mig själv och för att jag tycker om att skriva. Det är helt frivlligt att läsa och gillar du inte det jag skriver eller tycker det är onödigt så behöver du helt enkelt inte besöka den här sidan! Onödiga och otrevliga kommentarer udanbedes. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback